Online rezervace služeb

Web s aplikací pro online rezervace libovolných služeb, u kterých lze definovat jejich délku trvání, případně cenu a jednoho nebo více zaměstnanců, kteří je mohou provádět (např. kadeřnictví, pedikúra, kosmetika, masáže, řemeslníci, úklidové služby apod.).

Pracovní doba se zadává jednotlivě pro konkrétní datum a čas (je to řešeno poloautomaticky), takže aplikace bude vyhovovat i tam, kde není stanovena pevná týdenní otevírací doba.

Všechny obrázky a texty na webu si vytvoříte sami. Samotnou strukturu webu vám přizpůsobíme dle konkrétních požadavků.
Pokud již svůj web vlastníte, je možné tuto aplikaci realizovat na doméně 3 řádu (např. rezervace.nejaky-web.cz) a na hlavní web na ní umístit odkazy.

Web je přizpůsoben mobilním zařízením, pro správce aplikace doporučujeme zařízení s rozlišením alespoň 800px na šířku (tablet).

Popis aplikace

Online rezervace

1. Zákazník si vybere na stránce "Služby" nebo přímo po kliknutí na nabídku "Rezervace"  službu a volitelně zaměstnance pokud  má služba nastaveno více zaměstnanců, kteří ji mohou  provádět

2. Aplikace spočítá dny ode dne následujícím po  aktuálním datu (od zítřka), ve kterých jsou volná časová okna pro realizaci služby
Vybírá jen dny ve kterých jsou zadány pracovní směny a přitom bere v úvahu  zaměstnance (pokud ho zákazník určil),  již existující rezervace a délku trvání vybrané služby

3. Po výběru konkrétního dne se zákazníkovi zobrazí všechny volné časy (po čtvrthodinách), kdy se může objednat (zvlášť dopoledne a odpoledne) a po vyplnění údajů jméno, telefon a email, případně poznámka,  rezervaci odešle.

4. Určený Správce aplikace dostane emailem upozornění na novou rezervaci, v plánovacím kalendáři, který má stále otevřený např. v tabletu uvidí informaci o došlé objednávce a může ji schválit, upravit nebo smazat. V případě schválení je zákazníkovi odeslán potvrzovací email.

5. Den před termínem realizace služby obdrží zákazník automaticky email s připomínkou termínu..

6. V případě, že byla služba skutečně realizována odešle Správce aplikace zákazníkovii jednoduše email s poděkováním a odkazem na ohodnocení služby. V případě, že tak zákazník učiní se tato recenze objeví na hlavní stránce webu.

Zákazník se může i zaregistrovat a pak se jeho údaje propisují do nových objednávek. Má také k dispozici historii svých objednávek.

Správce aplikace - postup práce

1. Nejprve musíte naplnit seznamy zaměstnanců, kategorií služeb i služeb samotných.

2. Především je třeba plánovat a zadávat dopředu směny, dny ve kterých nebude zadána směna se nebudou nabízet pro rezervace

3. Je také důležité okamžitě zadávat ostatní rezervace, které vzniknou např telefonicky aby byla aktuální volná časová okna pro online rezervace

Směny a rezervace se zadávají přímo v plánovacím kalendáři a je prováděna řada kontrol při jejich zadávání na časové posloupnosti, aby nedošlo ke kolizím.
K dispozici je neustále nápověda.

Přehledy a statistiky

  • Přehled odpracovaných směn (výkaz práce)
  • Objednávky detail po dnech
  • Objednávky sumář po dnech
  • Rekapitulace provedených služeb

Přehledy lze filtrovat dle data, kategorie služeb, konkrétních služeb, zaměstnance ...

Demoverze

Demoverze pro fiktivní kadeřnictví kde pracuje sám majitel (Hanka) a v vždy v pátek mu chodí vypomáhat další kadeřnice (Petra). Obě mohou provádět všechny služby, pouze službu "Mytí, foukaná" dělá jen Petra.